Cluj-stiati-ca

Vogue: Clujul se leapădă de mitul lui Dracula prin galeriile de artă, cafenele şi festivaluri

Celebra revistă americană Vogue a realizat un amplu reportaj de călătorie despre Cluj Napoca. 

Reportajul publicat în ediţia electronică a revistei Vogue, în 10 martie, prezintă experienţele jurnalistei Alia Akkam, specialziată în articole de travel, la Cluj-Napoca, despre care spune că şi-a câştigat notorietatea „fără ajutorul legendelor care învăluie regiunea”.

Sunt descrise pe larg câteva restaurante, localuri şi cafenele, dar şi discuţiile pe care jurnalista le are cu proprietari, barmani, barişti. De asemenea, este prezentată oferta culturală a oraşului: Fabrica de Pensule, Centrul de Interes, muzeele de Istorie, Etnografic şi de Artăde. Autoarea a făcut o călătorie şi la Salina Turda pe care o descrie care fiind o experienţă „transcendentă”.

Concluzia jurnalistei Alia Akkam este că oraşul nu are nevoie de „poveşti fantastice” precum mitul lui Dracula pentru promovare.

ARTICOLUL poate fi citit integral AICI. 

Tags: , , , , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>