it-cluj-targ-640x427

Peste 60 de companii caută noi angajaţi la Cluj

Peste 60 de companii vor participa la ediţia de toamnă a Târgului de Cariere, eveniment ce va avea loc în 3 și 4 octombrie 2018, la Sala Polvalentă din Cluj-Napoca.

Companiile în căutare de noi angajaţi provin din cele mai diverse domenii: Emerson, Lidl, Bombardier, Genpact, Vertiv, Steelcase, STC, Kaufland, PBF Power, Blue Projects, Thomsons, E.ON, Mc Donald’s, Bosch, Rigips Saint Gobain, CSI, Terapia, Leroy Merlin, Bosch Rexroth, Jac Travel, Banca Transilvania, DB Schenker, Arrk Research, Cora, Electrolux, Danieli Engineering, Energobit, Premier Pro Management, Endava, De Longhi, Sam Mills, Tenaris, Office Depot și Vodafone vor fi prezente la Târgul de Cariere.

Noutatea acestei ediții a Târgului de Cariere o reprezintă I love my job Academy, o platformă pentru dezvoltarea profesională și personală a candidaților. De asemenea, în cadrul târgului vor avea loc activități speciale: conferința I love my job, concursul de public speaking Job Heroes in action și concursul de dezbateri pe echipe Always Right.

“Ne bucurăm să revenim la Cluj cu o ediție specială a Târgului de Cariere. Concepte noi, idei mai multe și interacțiuni sporite între angajatori și candidați. Dorim să le oferim participanților șansa de a-și schimba locul de muncă sau de a începe parcursul lor profesional cu un job potrivit. Sperăm ca în cele două zile de eveniment să reușim să vedem cât mai mulți tineri angajați”, a declarat Alina Agafiței, PR Manager Târgul de Cariere

Altă noutate a acestei ediții este faptul că se va implementa o modalitate nouă de  analizare a CV-ului, prezentat de eJobs.

Candidații vor avea posibilitatea de a-și depune CV-urile integral în variantă digitală. ”Toți angajatorii sunt acum în mediul online. La fel și o parte tot mai mare dintre candidații, pentru că, atât unii, cât și ceilalți, caută o fluidizare a procesului de recrutare. vor ca lucrurile să se întâmple mai simplu, mai rapid și mai comod, iar varianta aplicării online, cu CV digital le permite să jongleze mai ușor cu numărul crescut de oportunități, fie că vorbim despre selectarea unor candidați sau despre alegerea unei oferte de muncă. Tendința este confirmată și de cifre – în acest moment, eJobs are o bază de 3,9 milioane de CV-uri digitale, iar numărul crește de la lună la lună”, a declarat Bogdan Badea, CEO eJobs România.

Această ediție a Târgului de Cariere pune accent pe o mai bună interacțiune între angajator și angajat. „Târgul de Cariere însumează sinergia între oportunități și experiențe de carieră. Pentru noi este important să nu ne limităm doar la conceptul de loc de muncă sau job. Târgul de Cariere este o oportunitate unică, una diferită, pentru că îi oferă candidatului șansa de a face carieră atât într-o corporație, cât și într-un start-up. Mai mult decât atât, o carieră poate începe și cu un internship sau o oportunitate de voluntariat, iar toate acestea se regăsesc în platforma Târgul de Cariere”, a declarat Mihai Cotos, fondator Târgul de Cariere.

Târgul de Cariere este cea mai mare rețea de evenimente de carieră din Republica Moldova și România, reunind sute de angajatori și mii de candidați. Evenimentul a demarat în anul 2006 și are loc de două ori pe an, în sezonul de primăvară și cel de toamnă.

Tags: , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>