aptopix-fashion-theyskens-theory-fall-2012-backstage

Masterclass de Fashion Marketing la Cluj, susţinut de un trainer din Olanda

Clarence van der Putte, lector al Universității de Științe Aplicate din Amsterdam, va susţine un masterclass de Fashion Marketing, în 26 ianuarie 2016, la Cluj-Napoca. Participanţii vor urma un curs intensiv de 2 ore, în care vor încerca să treacă de la un nivel macro de gândire strategică înspre cunoștințe mai profunde despre ce anume funcționează și ce nu în piața de Fashion. De asemenea, vor avea ocazia să afle care sunt instrumentele de care au nevoie și ce capcane pot apărea pe parcurs în acest domeniu.

Profesorul Clarence van der Putte, consultant internațional, trainer, autor al numeroaselor cărți
din domeniul managemenului și al educației, este co-fondator al Departamentului de Fashion Management al Institutului de Fashion din Amsterdam (AMFI) și a fost de-a lungul timpului implicat în proiecte fashion de strategie a brandului, extindere a liniei de produse, masterclass-uri, workshop-uri, market development și personal coaching.

4532e2a07b1da29f0175ec0cf852b9a72eb12ba6

“Evenimentele IAA YP Cluj sunt o ocazie excelentă pentru tinerii pasionați de marketing și
comunicare din Cluj-Napoca care vor să învețe lucruri noi. Acestea îi ajută să pună baza unei cariere viitoare și să cunoască oameni pasionați de aceleași lucruri ca ei. Prin acest Masterclass dorim să aducem împreună specialiștii de Marketing și antreprenorii, designerii, studenții pasionați de piața de Fashion. La eveniment vom dezbate, cu ajutorul invitatului nostru special lectorul universitar Clarence van der Putte, care sunt principalele provocări și tendințe în Fashion Marketing”, a spus Călin Biriș, președinte al asociației IAA Young Professionals Cluj, organizatorul evenimentului.

Masterclassul va avea loc în data de 26 ianuarie 2016, începând cu ora 18:30, la Facultatea de
Științe Politice, Administrative și ale Comunicării. Înscrierea la eveniment se face prin completarea unui formular de înregistrare în limita locurilor disponibile.

Afis Fashion Marketing

Programul evenimentului:

18.30-19.00h: Înregistrarea participanților
19.00-19.30h: Fashion strategies; the shortest way is not always the best way.
19.30-20.00h: Fashion markets; designer’s push or consumer’s pull.
20.00-20.30h: How to build a fashion company:
– from a designer’s perspective
– from a business’ perspective.
20.30-21.00h: PAUZĂ
21.00-21.30h: Fashion in Romania vs the Netherlands; compare cultures and trends.
21.30-22.00h: Fashion cases and Q&A.
22.00h+ Networking

*prezentările se vor ține în limba engleză

Tags: , , , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>