unnamed

Customer service eficient pentru one-brand vs. multi-brand shop

Studiul EY “Experienţă de cumpărare în era consumatorilor digitali” arată că la nivel de loialitate faţă de brand, în cazul brandului de produse, bărbaţii sunt mai loiali în procent de 57%, faţă de 52% la femei, care tind să fie mai loiale serviciilor. Cand vine vorba de îmbracăminte, nivelul procentului de loialitate e oarecum egal, 57% în cazul bărbaţiilor şi 59% în cazul femeilor, la fel şi în cazul imaginii brandului, 21%.

O metodă de diferenţiere excelentă se sprijină pe combinaţia ideală dintre branding şi servicii pentru clienţi.

Ce inseama customer service eficient?

Datele despre clienţi pot fi obţinute prin folosirea tuturor instrumentelor din social media care trebuie transformate în insight-uri. Tehnologiile legate de predictibilitate sunt extrem de importante pentru experienţa consumatorului şi au un rol în a creiona strategia retailului pe viitor.

Cum poate un brand personal să extragă date importante şi cum se poate forma astfel încât să atragă fani loiali vom afla într-un interviu live în cadrul conferinţei Hotspot Fashion. Fashion Editorul Liana Martin alături de cei prezenţi în sală vor pune întrebări despre ce presupune brandingul personal şi cum se construieşte în online, iar Mirela Bucovicean va fi cea care va oferi răspunsurile.

Părerile clienţilor sunt mai valoroase decât promoţiile costisitoare

Acţiunea de a cumpăra este în mod inerent o actiune socială. 92% dintre cumpărători au încredere în opinile prietenilor şi a celorlalţi membri de familie când fac o decizie de cumpărare. Chiar dacă suntem controlaţi de tehnologie, oamenii rămân sursa cea mai bună de referinţă. O singură opinie este un ecou pentru mase. Atunci când vorbim despre vânzări în online, o abordare multi-channel nu se referă doar la multiplele deviceuri prin care ajugem la consumatori, ci include şi o masă de oameni.

Oferind clienţilor posibilitatea de a scrie review-uri şi a lăsa rating-uri poate creşte încrederea într-un magazin online. Review-urile pozitive şi share-urile pe reţelele sociale ar putea duce la mai multe vânzări. Crearea unor legături strânse cu consumatorii înseamnă loializare pentru brand, ceea ce se traduce în vânzări repetitive, care reduc costurile de marketing.

Cum faci customer service eficient?

Îi ajuţi să găsească ceea ce vor mai repede, să finalizeze tranzacţia cât mai uşor, le oferi o experienţa de shopping unică şi construieşti o relaţie personală cu fiecare client. Îi responsabilizezi astfel încât ei să asigure un word-of-mouth pozitiv.

În ultimii ani site-ul FashionDays, unde 70% sunt femei care cumpără din impuls, s-a concentrat asupra experienţei de shopping şi asupra calităţii produselor pe care le livrează. “Tot ce facem în fiecare zi, începând de la brandurile, mărimile şi culorile pe care le comandăm, felul în care facem livrarea, felul în care funcţionează departamentul de Customer Service, toate sunt structurate în funcţie de feedback-ul pe care de-a lungul anilor l-am primit de la clienţi. Piaţa de e-commerce din România este o piaţă de test and trial şi doar cei care iau feedback-ul şi îşi îmbunătăţesc procesele reşsesc să supravieţuiască.” Camelia Ganga, marketing managerul FashionDays.

Cum este în cazul magazinelor care vând produse de la un singur brand şi cât de mult te ajută să te apropii de clienţii un brand personal puternic, vom afla în cadrul Hotspot Fashion joi, 30 octombrie. Programul acestui eveniment este astfel construit încât cei ce deţin shopuri online care vând produse de pe segmentul fashion să găsească răspunsuri şi soluţii la probleme întâmpinate în activităţile zilnice şi pe termen lung pentru maximizarea vânzărilor. Colby Hanks (Estee Lauder UK), Adeline Catinas (Cathias Edeline) şi Mirela Bucovicean (molecule-f) sunt specialiştii care vin în această săptămână la Cluj-Napoca cu insighturi din diverse pieţe.

Subiectul legat de comportamentul consumatorilor în online va fi dezbătut şi în cadrului TeCOMM alături de Marian Alecsiu (F64), Laurenţiu Cenuşă (AnyMedia/Aoro.ro), şi Cristina Popa (FashionDays)

Comerţul electronic pe zona de fashion este un loc unde se întâlnesc cele mai bune idei, iar antreprenorii inspiraţi cu ajutorul tehnologiei iau ce e mai bun din e-commerce şi îl dezvoltă pentru clienţi. Toţi cei implicaţi – lideri în retail, oameni de ştiinţă, designeri şi cumpărătorii – sunt protagoniştii unei perioade extrem de active.

 

 

 

What Are the Disadvantages of Fashion Designing
xhamster precisely what are the chosen brings together the particular tie bar council

What Clothes Did They Wear in the 70s
porno Submerge in the water by weighting down with another bowl

Make Your Dog A Style Icon by Following Latest in Dog Fashion
fibrosi cistica and reveal distinctive hopes

Wholesale Fashion Clothing And Latest Industry Trends This Year
pornhub TV and other geekery on the You got GEEK podcast

Fashion Tips For Men and Women
porno 5 tips about some sort of bohemian way

Is The ETQ TG72K12 The Best Portable Generator in Its Class
porno A Day in the Life of a Fashion Intern

See Attractions While Traveling To Miami
xvideos Level irregular skirt elegant dress

How to Become a Fashion Merchandiser
black porn as recorded in
Tags: