H&M Logo

Cum au crescut vânzările H&M în primul trimestru

Vânzările retailerului suedez de îmbrăcăminte Hennes & Mauritz (H&M) în România au crescut în primul trimestru al anului fiscal 2014, perioada decembrie 2013 – februarie 2014, cu 32%, până la 248 milioane de coroane suedeze (27,84 milioane de euro), transmite Mediafax.

În acest interval, H&M a deschis în România două magazine şi a ajuns la o reţea de 30 de unităţi pe piaţa locală, se arată într-un comunicat al companiei, citat de Mediafax. În Cluj, brandul are două magazine, în Iulius Mall şi în Polus Center.

În primele trei luni ale anului fiscal anterior, H&M a înregistrat în România vânzări de 188 milioane de coroane suedeze. Vânzările includ TVA. Creşterea vânzărilor calculată în lei s-a situat la 29%.

În anul fiscal 2013, încheiat în noiembrie, vânzările din România ale H&M au avansat cu 41%, la 893 milioane coroane suedeze (101 milioane euro), după ce a deschis 9 magazine în perioada respectivă, ajungând la o reţea de 28 de unităţi.

La nivel de companie, vânzările au crescut cu 13%, la 37,52 miliarde de coroane suedeze (4,21 miliarde de euro), în timp ce reţeaua de magazine a ajuns la aproape 3.200 de unităţi, din care peste 100 în regim de franciză.

Profitul companiei suedeze a crescut în intervalul analizat cu 8%, de la 2,46 miliarde de coroane la 2,65 milioane de coroane (300 de milioane de euro).

(catcostaclujul.ro)

Tags: ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>