telefon

Care sunt cele 60 de cereri gestionat de funcţionarul public virtual din Cluj

Clujenii vor putea alege să își înregistreze un număr de 60 de cereri, de la distanță, fără a se deplasa fizic la registratura generală a instituției sau la una dintre primăriile de cartier prin intermediul funcţionarului public virtual “Antonia”.

„Simplificăm accesul clujenilor la serviciile administrației publice locale, cu ajutorul tehnologiei. Respectând cerințele legale în vigoare,  am stabilit un număr de 60 de tipuri de cereri pe care cetățenii le pot adresa Primăriei, cu ajutorul funcționarului public virtual „Antonia”. Acest lucru ne permite să scurtăm cu 40% circuitul actelor în instituție, prin faptul că cererile sunt înregistrate direct la șefii de servicii sau birouri, în subordinea cărora se începe procesarea solicitării și pregătirea răspunsului către cetățean”, a explicat primarul Emil Boc.

Prin accesarea butonului „Servicii online” – „Cereri” de pe site-ul oficial al Primăriei, toți cei interesați pot vedea linkurile către formularele online disponibile în această primă etapă.

 

Structura pe direcții a cererilor online în această etapă: 

Direcția Tehnică – 9 tipuri cereri

Direcția Generală Urbanism – 8 tipuri cereri

Direcția Patrimoniul Municipiului și Evidența Proprietății – 7 tipuri de cereri

Serviciul de Interes Local pentru administrarea parcărilor –  6 tipuri de cereri

Direcția Generală Comunicare, dezvoltare locală și management proiecte – 6 tipuri de cereri

Direcția Economică – 5 tipuri de cereri

Serviciul Relații cu consiliul și administrație publice – 3 tipuri de cereri

Biroul mass-media – 3 tipuri de cereri

Direcția Ecologie urbană și Spații verzi – 3 tipuri de cereri

Direcția Taxe și Impozite – 3 tipuri de cereri

Direcția Poliția locală – 2 tipuri de cereri

Serviciul Resurse Umane – 1 cerere

Serviciul Arhivă și Tutelă – 1 cerere

Serviciul Registrul agricol și fond funciar – 1 cerere

Biroul Relații Externe și Investitori – 1 cerere

Serviciul Administrare obiective culturale – 1 cerere

 

Procesul de digitalizare va continua, prin suplimentarea progresivă a altor tipuri de cereri, care vor putea fi depuse online, prin intermediul funcționarului public virtual “Antonia”.

Tags: , , , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>